یکی یه دونهیکی یه دونه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

یکی یه دونه مامان بابا

دلم تنگ شده دردونه ی مامان

1392/2/18 22:50
نویسنده : مامان مریم
321 بازدید
اشتراک گذاری

07400000سلام یکی یه دونه مامان خوبی قربونت بشم ؟ امشب که دارم برات مینویسم تنهاییم بابایی رفته تهران منو توام اومدیم خونه باباجون ولی بازم احساس تنهایی میکنم دلم یه عالمه واسه بابایی تنگ شده خداکنه کارش زودتر انجام بشه و انشالله به سلامت بیاد

                    تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

شبا حالم خیلی بد میشه انگاری وقتی ساعت 8 میشه حاله منم دگرگون میشه

 

معده ام سنگین میشه حالت تهوع بیحالی اووووووووووووه خیلی زیاده ولی بیخیال وقتی تورو دارم تمامه اینا هیچی نیست همشو به خاطر قندعسللم تحمل میکنم08700000

امروز کلی نظافت کردم خونه رو الان دیگه حسابی خسته ام در عوض خونمون تمیز شد ... عزیز دلم خیلی خوابم گرفته میرم بخوابم نی نیه خوبی باشی هااااا دوست دارم هوارتاااااااا تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)