یکی یه دونهیکی یه دونه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

یکی یه دونه مامان بابا

سونو ان تی و دیدار با نی نی نازم

1392/3/12 14:52
نویسنده : مامان مریم
367 بازدید
اشتراک گذاری

                 ziba                

سلام یکی یه دونه ی مامان خوب عزیزممممم؟ میخام برات از سونوگرافی هفته قبل بگم روز پنج شنبه بود ساعت 4 ونیم با بابایی از خونه حرکت کردیم و رفتیم مطب دکتر خیلی استرس داشتم تا رسیدیم زود نوبتمون شد خانوم دکتر بهم گفت دراز بکش روی تخت منم دراز کشیدم و دستگاه رو روی شکمم گذاشت اول صدای قلب کوچولوتو برام گذاشت zibaالهی قربون اون قلب کوچولوت برم تند تند مثله صدای پای اسب محکم میزد بهترین لحظه زندگیم همون لحظه بود خدایاااا ازت ممنونم که یکی از فرشته های کوچولوتو توی وجود من قرار دادیبینهایت شکرت به خاطر خلقت زیبایی که داری

خلاصه بعداز صدای قلبت قیافه کوچولو موچولوتو خانوم دکتر دید ماشالا بزرگ شده بودی دیگه اون نقطه کوچولویی که توی هفته 6 میدیدم نبودی برام کلی دست تکون دادی و بای بای کردی کلی هم پاهاتو بالا پایین میکردی دلم نمیخواست از مطب بیام بیرون دلم میخواست همش تورو ببینم ولی خب چاره ای نبود دیگه چون بعداز ماهم نوبت بقیه بود ... خداروشکر همه چیز خوب و نرمال بود ولی من دوست داشتم دکتر قد و وزن و تعداد ضربان قلبتم بهم بگه ولی نگفت

دیگه از چی برات بگمممم ::: تازگیااا علاقه زیادی به بستنی پیدا کردم دلم میخواد روزی 3 -4 تا بخورم ولی خب در عوض شیر نمیتونم بخورم چون زودی معده ام درد میگیره اصلا دوست ندارم شب بشه چومن ازساعت 8 شب حالم دگرگون میشه معده ام شدیدا سنگین میشه و اصلا اشتها ندارم دیروز عصر گریه ام گرفته بود همش میگفتم خدایا اخه من تا کی اینطوری میمونم که یهو توی فسقلی شروع کردی به وول خوردن منم دیگه یادم رفت دردمو ....

قندعسلم دلم لک زده زودتر 28 خرداد بشه و برم پیش خانوم دکتر که برام سونوگرافی بنویسه و دوباره ببینمت بابایی هم تابش رفته که بدونه شما پسملی یا دخمل گرچه فقط سلامت و صالح بودنتو از خدا میخوایم ولی خب دیگه کنجکاویهههه کاریش نمیشه کرد

دردونه مامان الان این شکلیه : طبق سونو در 14 هفتگی و طبق محاسبات دکتر 15 هفتگی

که من تصویر 14 هفتگی رو میذارم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ني ني
1 تیر 92 12:44
اي جانم عزيزم انشالله خدا حفظش كنه و صحيح و سالم بياد بغلتون

قربون قلب كوشولوش برم من







مامان امیر علی...
17 تیر 92 19:31
سلام خوبی؟
خداروشکر که تو هم داری "مادر" میشی.خیلی شیرینه روزهای بارداری قدرشو بدون....