یکی یه دونهیکی یه دونه، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

یکی یه دونه مامان بابا

پسر گلم اقا ماهان

1392/9/29 20:06
نویسنده : مامان مریم
415 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت تمامی دوستانی که دارن این مطالب رو میخونن

سلامی به گرمی افتاب سلامی به لطافت باران سلام خدمت پسر گلم اقا ماهان

بابا جان الان که شروع به نوشتن کردم ودارم باهات درد دل میکنم بیست و نهم  اذر یک هزارو سیصدو نود دو هست الان تو 32 دو روزت شده ببخش که دیر امدم  خیلی دلم میخواست بیام ولی سرمون شلوغ بود بابا بالاخره به انتظار پایان دادی بهار تابستون و زمستون رو حسرت به دل گذاشتی پاییز رو تا ابد شرمنده خودت کردی ابان رو خجالت زده کردی و چه اقبالی داشت 29 ابان ماه که پذیرای تو بود بابا خیلی حرفای نگفته واست  دارم بابا جان همون جور که فکر میکردم مثل بچه گیهای خودم تپل شدی و روز به روز تپل تر میشی بابا دیروز بردمت بهداشت و گفت رشدت عالی بوده از هر لحاظ بابا یک ان به خودم امدم و با بزرگ شدنت قد کشیدنت احساس مسئولیت بیشتری میکنم  ماهان جان یه رنگ و بوی دادی به زندگیمون بابا خیلی میخوامت بابا مامانت خیلی زحمت میکشه واست دست از زندگی کشیده و تمام زندگیش شده تو من هم با دیدن این شرایط خوشحال میشم چون میبینم چه مادر فداکاری داری بابا خیلی دلم میخواد دستتو بگیرم ببرم بیرون پس زود زود بزرگ شو اقا ماهان .

ماهان جان از وقتی امدی دنیا و شدی پسر من و مامانت خیلی خوشحالیم از اینکه سالم هستی و خدا رو شکر میکنیم اقا چند شبه که روزا میخوابی و شبها بیدار و شب نخوابی میکنی جدا شب نخوابی هم خودش دنیای داره ها تمام این کارا و اذیتات رو به جون میخرم که بزرگ بشی و بشی چراغ دل من و مامانت ماهان از اینجا باید یه قولی به بابات بدی که 1-راه راست همیشه سرلوحه کارات باشه  اختیارت رو به دست دلت نده هر راهی که عقلت حکم کرد اون رو برو دلم میخواد باعث افتخارم بشی و واسه خودت کسی بشی سر بار جامعه نشی بابا من هم تا جای که پیشت بودم کمکت میکنم جای  هم که نبودم  خودت رو پا خودت وایسا و تصمیم بگیر اعتماد به نفس داشته باش مرد باش تو میتونی .2- دوست دارم تیم مورد علاقت پرسپولیس رو انتخاب کنی و طرفتار این تیم بشی من خودم .

بابا فعلا بیشتر از این مزاحمت نمیشم تو و مامانت رو به خدای بزرگ میسپارم هر جا هستی خدا پشتو پناهت باشه .

دوست دار تو بابا امیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)