یکی یه دونهیکی یه دونه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

یکی یه دونه مامان بابا

یه عالمههههههه حرف نگفته با پسره نااااااام

1392/4/27 15:54
نویسنده : مامان مریم
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه مامان خوبی قربونت برم ؟

ببخش که اینقدر دیراومدم تو وبلاگت ولی به جاش الان اومدم تا واست کلی تعریف کنممم

ما الان توی 22 هفتگی هستیم وقتی که 16 هفته بودی دکتر سونوی تعیین جنسیت نوشت منو بابایی هم یه روز عصر رفتیم سونوگرافی دکتر شمعدانی که کارش دقیق و خوب باشه و بتونه جنسیه شمارو بهمون بدون خطا بگه خلاصه خیلیییی هم شلوغ بود و گرم کلی معطل شدیم تا نوبتمون شد رفتم داخل دکتر خیلی بداخلاقی بود اصلا جواب نمیداد فقط کارشو انجام میداد منم اصلااااااا حرف نزدم و ساکت بودم همش به انگلیسی میگفت و اون خانومه هم تایپ میکرد ولی وقتی رسید به جنسیت من متوجه شدم که گفت meal و فهمییییییدم که شما یه گل پسره خوشگلیییییی الهی مامان قربونت بره بعدشم موقعی که میخاستم از اتاق بیرون بیام خانوم منشی هم گفت جنسیت پسر خلاصه تا اومدیم بیرون بابایی پرسید همه چی خوب ود ؟ گفتم اره فکر کنم گفت جنسیتش چی بود گفتم نوشت پسر بابایی هم کلی خوشحااااااااال شد و خداروشکر کرد که خدا قراره یه کاکل زری سالم و انشالله صالح بهمون عطا کنه همون لحظه واسه تمام منتظرا دعا کردم که خدا یه نی نی سالم بهشون هدیه بده و دلشونو مثله امروز ما شاد کنه

هر موقع از بابایی میپرسیدم دوست داری پسر باشه یا دختر؟؟؟ میگفت فرقی نداره فقط سالم و صالح باشه ولی من میدونستم ته دلش دوست داره بچه اولمون پسر باشه .. خدا انشالله هر کس هر چی داره واسش حفظش کنه بالاخره حکمته خداست

دیروزم نوبت دکتر داشتم واسه چکاپ ماهانه دکتر برگه سونو رو که دید دیگه خودش سونو نکرد ولی من خودم دوباره اصرار کردم دکتر میخام سونو بشم تا مطمئن بشم از جنسیتش دکتر هم دوباره سونو کرد و گفت خیالت راحت پسمله صدای قلب کوچولوتم واسم گذاشت مثله گنجشک میزد الهییییی قربون اون قلبه کوچولو و مهر بونت بشم ... قد و فشار و ... همه خوب بود دیگه الان احساس سبکی میکنم یه مقدار چون میدونم به لطف خدا حالت خوبه و مشکلی نداری خودمم خدارووشکر حالم خوبه فقط گرمای هواا خیلی اذیتم میکنه

خبببببب دیگه از چی بگمممم اووووووووووومممم

دیگه کم کم باید خریداتو شروع کنیییییم هورااااا عاشق خرید کردن واسه نی نی ام جورابااااای کوشولو بلوز شلوارای کوشولو ای جونمممممم دلم ضعف رفت ولی الان ماه رمضونه و هم مامان جون بیحاله هم بابایی انشالله بعداز ماه رمضون میریم خرید

خودمم تصمیم دارم واست یه چیزایی ببافم واسه زمستون عزیزممم قنده عسلم

خب دیگه فعلا حرفی نمونده گل پسرم سعی میکنم زود به زود بیام برات بنویسم فقط اینو یادت باشه

منو بابایی دوست داریییییییییییییم هوارتااااااا

خدانگهدارت عزیزم مواظب خودت باش بووووووووس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ني ني
28 تیر 92 13:12
اي جانم ني ني كوچولو

انشالله صحيح و سلامت بياد بغلتون
حالا اسمشو چي ميزاريد ماماني؟


مامان **ابولفضل کوچولو**
3 مرداد 92 11:03
سلام دوست جووووووووووووونم انشاالله به سلامتی و خوووووووشی این گل پسر میاد بغلت ...منم عاشق خرید نی نی ام ...لذت میبرم از خرید نی نی ...راستی عکس خریداتووووووو بزاری هاااااااااااااااا بووووووووووووووووووووووووس