یکی یه دونهیکی یه دونه، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

یکی یه دونه مامان بابا

سیسمونی و اتاق گل پسرم

1392/8/9 23:10
نویسنده : مامان مریم
537 بازدید
اشتراک گذاری

 سلاممممم عزیز دلممم خوبی مامانی؟؟ بالاخره اتاقتو اماده کردیم و وسایل و لباسایی که مامان جون و باباجون زحمت کشده بودن و واست گرفتن چیدیم ببخشید که فرصت نکردممم عکسای بیشتری از اتاقت بگیرم همینارم بابایی گرفت ولی اتاقت خیلی خوشگل شده وقتی میرم توش کلی دلم باز میشه و واست ذوق میکنم

با تمااااااامه تحقیقات و مشورتایی که منو بابایی طی این چند ماه کردیم هههههههه بالاخره اسمت تصویب شد قندعسلمممم انشالله که خودتم از اسمی که واست انتخاب کردیم خوشت بیاد عزیزم

                            فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

انشالله که نامدار بشی یکی یه دونه من 16400000

 دیگه دلمون لک زده واسه بغل کردن و دیدنت حسابی مواظب خودت باش تا قوی و سرحال به دنیابیای مامانی ...

دکتر تاریخ زد واسمون 27 ابان واسه سزارین که انشالله شما به دنیا بیای دیگه شمارش معکوس شروع شده و به امید خدا چیزی نمونده تا اومدنت گل پسرم

این روزا خیلی پاهام و کمرم درد میکنه بعضی وقتا احساس میکنم پاهام حس نداره مخصوصا وقتی زیاد یکجا بشینم دیگه راه رفتن خیلی واسم سخت میشه خلااااصه این ماه اخر هر جور درده به ادم میچسبه

بعضی روزا اینقدر شیطون و وروجک میشی و تکون هایی میخوری که دردم میگیره بعضی روزام حسابی من و بابایی رو میترسونی و حسابی نگرانمون میکنی در کل روزااااایی داریم سپری میکنیم دیدنیییی !!!!!

پسره خوشگلمممم منو بابایی عاشقتییییییییم مواظب خودت باش و برامون دعا کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دخمل طلا
9 آبان 92 22:36
اي جونم انشالله مبارك گل پسر باشه بياد و با تن سالم از همشون استفاده كنه و همه چي رو بهم بريزه اون وقت مامان مريم دنبالش بدوه و هي جمع كنه
مامان آروین
2 آذر 92 12:22
مباااااااااااااااااااارکه ایشااااااااااااااالله به سلامتی فکر کنم آقا ماهان گلم فرشته ماهمون دیگه به دنیا اومده قدمتتتتتتتتتتتتت مباااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم مامان مریم مهربووووووووووونم ایشاله بزودی برامون از خودت و گل پسری ناز و احساس زیبای آقای پدر بنویسی و عکس بزاری براتون آرزوی سلامتی و تندرستی دارم