یکی یه دونهیکی یه دونه، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

یکی یه دونه مامان بابا

نزدیکه عید و حرفای من

1391/12/28 14:51
نویسنده : مامان مریم
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای نازم که بهمون سر میزنن

و یه سلااااااااام خوشگل به نی نی نازم که خیلی دوستش دارم و فقط  و فقط به عشقه اونه که اینجا مینویسم عزیز دلم دلم خیلی گرفته پس چرا نمیای و منو بابایی رو خوشحال کنی

نزدیکه عیده و داره بهار میاد دردونه منچهارشنبه ساعت 2:31 دقیقه سال تحویل میشه و یه سال جدی رو انشاالله میخوایم شروع کنیم امیدوارم تو این سال جدید توهم همراهه منو بابایی باشی

دیروز با بابایی رفتیم خرید کلی خوش گذشت و یه مقدار لباس و خوراکی خریدیم و دیگه اینکه مامانی مشغوله چیدن سفره هفت سینه و وقتی تکمیل شد عکسشو میزارم همینجا تا بعدا ببینی الهی قربون چشمای نازت ...

 

خونه تکونیمون تموم شده دست بابایی درد نکنه که خیلی کمک حالم بود ولی خب یه مقدار خورده کاری مونده هنوز... دوست داشتم عید خونه نباشیم و بریم مسافرت ولی خب چی کار کنیم که  نمیشه ...

عسلکم چند شب پیش  خواب دیدم تو بغلم بودی و خوابت برده بود وای اینقد معصومانه خوابیده بودی که نگو کاش توام یه کوچولو دلت واسه ما تنگ بشه و زودتر بیای

 عیدت مبارک یکی یه دونه من ... دوستای نازم عید شمام مبارک انشالله که سال جدید سالی همراه با خیر و برکت سلامتی ارامش برای هممون باشه خیلی خیلی دوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فینگیل بانو
27 اسفند 91 12:01
سلاااااااااام عزیزم ... خوفی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایشاللله خدا عیدیتو بده و زود زود نینی نازت میاد تو دلت ... راستی منم اپیدم جیگری ... دوست میداشتی بیا پیشم
مامان اینده *آرزو*
28 اسفند 91 16:51
سلام دوست جووووووووووووووون

عیدت تو هم پیشاپیش مبارک ...امیدوارم این عید رو با نی نی که تو دلت باشه بگذرونی گلمممممممم.....منم امیدوارم سالی پر از خیر و برکت باشه برای هممون ....







مامان خانمی
27 فروردین 92 12:15
سلام عزیزم

همه پستاتو خوندم خدارو شکر که بچه دار شدین عزیزم منو همسریم هم منتظر ی نینی خوشگل هستیم دعا کن به مام عطا کنه خدا !

خوشحال میشم باهم در ارتباط باشیم عزیزم !